Sabtu, 17 Mei 2014

RECONSTRUCTION

Hmm, talking about reconstruction. I was planning to lose weight this holiday, but i guess, my will power is not strong enough :(



On 12th May, 2014, i was trying this one diet called Atkins Diet, well on the first two days i managed to control my hunger.. but the next day.. sobs sobs. I was failed hanya kerana tergoda dengan bau Indomee yang menusuk kelubang hidung dan menyebabkan hati ini tidak keruan. Ceh, deep~ HAHA. Oleh kerana penangan maggi Indomee ini lah menyebabkan diet saya failed padahal before tahan pon, even mama masak sedap-sedap kat rumah saya masih boleh tahan. Saya bukan peminat mee segera, tapi tak tahu kenapa bau dia sedap sangat hari tu T.T punah diet selama dua hari :/

memang MENGGODA! :/



Okay, saya failed tapi tak bermakna saya seorang failure. Saya cuma buat silap :P haha. So saya cheat diet for two days and plan nak restart diet on Friday which is on 17th. Hari Jumaat tu saya betul-betul diet but then.. last night, Encik Fiance bawa nasi katok, fulamaaaak, aroma dia tak usah cerita, memang menggoda kalah minyak wangi Jenama Paris Hilton HAHAHA. so.. pendekkan cerita. DIET SAYA FAILED AGAIN. melantak nasi katok 2 bungkus. memang lah failed!

Ni gambar nasi katok yang saya dapat dari En Google. Saya tak sempat nak gambar malam tu oleh kerana nafsu sudah membuak-buak *lain jer bunyinyer* HAHA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan